Citroën on keväällä Helsingissä järjestettävän Naisten Kympin nimikkokumppani seuraavat kolme vuotta. Suomen suurin naisten lenkkeily- ja hyvinvointitapahtuma järjestetään ensi vuonna uusin tekijävoimin, mutta tutussa, iloisessa tunnelmassa.
– Citroënin kumppanuus ja uudet tekijät tuovat Naisten Kympillä uutta ilmettä ja uudistuksia, mutta tapahtuman peruskonsepti ei muutu. Naisten Kymppi on jatkossakin kaiken ikäisten ja kuntoisten naisten lenkkeily- ja hyvän mielen tapahtuma, sanoo Suomen Urheiluliiton (SUL) toimitusjohtaja Harri Aalto.
Citroën lähtee suurin odotuksin Naisten Kympin kumppanuuteen.
– Tilaisuuden tultua vastaan halusimme ehdottomasti lähteä mukaan. Yhteys oli selvä – Citroën edustaa tuotteissaan samoja arvoja, jotka toteutuvat Naisten Kympissä: positiivisuus, hyvinvointi, mukavuus ja aktiivinen asenne, sanoo Citroënin tuote- ja markkinointijohtaja Eeva Ritakoski.
– Mukanaolollamme haluamme yhdistää nämä aktiiviset naiset heidän elämäntyyliinsä sopiviin tuotteisiin, mutta tuoda myös itse tapahtuman ympärille jotain lisää.
Citroën kertoo tarkemmin suunnitelmistaan Naisten Kympin suhteen alkuvuodesta.
Naisten Kymppi kerää vuosittain noin 10 000 naista hyvähenkiseen tapahtumaan, jossa voi kävellä tai juosta noin 10 kilometriä ilman kilpailua tai ajanottoa.
Vuoden 2019 tapahtuma keskuspaikkana on Mäntymäen kenttä Helsingissä Töölön kisahallin kupeessa. Citroën Naisten Kymppi järjestetään 25. toukokuuta.
Lisätietoja:
Harri Aalto
Toimitusjohtaja
Suomen Urheiluliitto
040 8234200
harri.aalto@sul.fi
Eeva Ritakoski
Tuote- ja markkinointijohtaja –
Auto-Bon Oy
040-595 4851
eeva.ritakoski@auto-bon.fi